Ευρογκρουπ:Ой, да не вечер, да не вечер

Κοζάκικο παραδοσιακό

Ой, да не вечер, да не вечер,
Мне малым-мало спалось,
Мне малым-мало спалось,
Ой, да во сне привиделось.
Мне во сне привиделось,
Будто конь мой вороной
Разыгрался, расплясался,
Разрезвился подо мной.
Ой, налетели ветры злые,
Да с восточной стороны,
И сорвали черну шапку
С моей буйной головы.
А есаул догадлив был,
Он сумел сон мой разгадать:
«Ой, пропадет – он говорил, -
Твоя буйна голова!»
Ой, да не вечер, да не вечер,
Мне малым-мало спалось,
Мне малым-мало спалось,
Ой, да во сне привиделось.

-----------------
Όι , αυτή τη νύχτα
Σιγά σιγά αποκοιμήθηκα
Όι, Είδα ένα όνειρο
Το άλογό μου το κορακίσιο
Πεσμένο, κομματιασμένο
Όι, όρμησαν άνεμοι κακοί
Απ´ την ανατολή
Στο δύστυχο μαύρο μου καπέλο
Στο ταραγμένο κεφάλι μου
Α, ο σοφός το εξήγησε
Κατάφερε να ερμηνεύσει τ´ όνειρο
Ωχ, χάνεται είπε,
Το δυστυχο κεφάλι σου
Όι , αυτή τη νύχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου