ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ

Απάντηση της Καθηγήτριας Κοινωνικής και Πολιτικής Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο κ. Ξ. Χρυσοχόου στην Υπουργό Παιδείας , που προφάτως ανακάλυψε και καταγγέλλει τον "κορπορατισμό" με την εκλεκτή παρέα των Ραγκούση , Λοβέρδου , αφού βεβαίως διαφωτίστηκε στα think tanks της Λέσχης Bildeberg.


Αθήνα 15/10/2011

Κυρία Υπουργέ,

Με έκπληξη έλαβα την επιστολή του κυρίου Παπάζογλου στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου που μου γνωστοποιεί την πρόθεσή σας να με ορίσετε μέλος της οργανωτικής επιτροπής για την εκλογή συμβουλίου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Δεν περίμενα να λάβω μια τέτοια πρόσκληση δεδομένης της μη αρχαιότητάς μου στη συγκεκριμένη βαθμίδα του καθηγητή. Επίσης μια τέτοια πρόσκληση όφειλε να προέρχεται από τον Πρύτανη ή τη Σύγκλητο στους οποίους έχει, νομίμως, ανατεθεί από την πανεπιστημιακή κοινότητα η διοίκηση του πανεπιστημίου.
Εντούτοις, καθώς καλούμαι να απαντήσω κατευθείαν σε σας με κίνδυνο ή άρνηση απάντησής μου ή η τυχαία μη απάντησή μου να θεωρηθεί αποδοχή, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι δεν δύναμαι να την αποδεχτώ καθώς η παρουσία μου στην οργανωτική επιτροπή αντιβαίνει τις ηθικές μου αρχές.
Όταν ανέλαβα υπηρεσία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ορκίστηκα πρωτίστως να φυλάττω το Σύνταγμα. Δεν μπορώ λοιπόν με την συμμετοχή μου να νομιμοποιήσω μια διαδικασία για την οποία η επιστημονική επιτροπή της Βουλής και έγκριτοι συνταγματολόγοι έχουν θέσει εν αμφιβόλω την συνταγματικότητά της και ομόφωνα οι Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων της χώρας έχουν θεωρήσει ως «θεσμική εκτροπή».συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου